1ST DAY "ninja"

by 07:33 0 comments
hye dear blog . . . .
ok tak ni??
ok lah tuu . . . . .
he . he .he .

1st day kat perak . . . .
kalau kau mau tau . .
aku sekarang kat perak dah . . .
semalam aku sampai . . .
sampai jak . .
hujan lebat . . .
alhamdulillah . . . . . . . . . .
berkat allah . . . .

and now . . .
good morning . . .
syukur sebab allah bagi lagi peluang untuk bernafas . .. .
kenapa aku pulang perak di saat tak ada cuti ni?

jawapannya :
aku sangat- sangat . . .
S.T.R.E.S.S !
totally !
biasalah tu . . . .
aku ni kalau stress . . .
aku suka pergi 1 tempat untuk bersendirian . .
dulu . .
aku kalau stress,
aku pegi maktabah . . .
tak pun jalan2 d tesco . . . .
Thanks To MR TESCO !
yeah . . .
happy ada TESCO . . .
hahaha . ..

dan !
kali ini . . . .
aku pergi jauh pulak . . . .
bawa diri p perak . . .
ha! ha! ha !
need some space to think . . .
muhasabah lah katakan . . .
heheh . . . .

INSYALLAH !
bila hati tenang . . .
bila hati senang . . .
saya akan kembali . . . . . . . .

-s u s u n s i l a n g k a t a -

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)