2nd day "ninja"

by 15:59 0 comments
hye dear blog . . .
apa khabar??
hope fine je k . . . . . . . .

ini dah masuk 2 hari dah . ..
kenapa aku buat entri pasal . .
"ninja"
. . . . . . . . . . . . .

sebab . . .
ninja kan selalu hilang menghilang . . . .
so ,
that's my situation now . . . .
ia lah . .
aku ni boleh dikira menghilang lah juga . . .
sebab . .
aku hilang dari pandangan semua housemate and kengkawan aku . . .
ialah . . .
kadang-kadang,
kita kena hilangkan diri kita .. .
supaya,
kita dapat kenal diri kita . . .
kira macam muhasabah diri lah . . .

erm. . . :)
aku ada masalah sikit . . .
sebab tu aku menghilang . . . .
kali ni,
jauh . . . . . . . . . . . . .. .
aku menghilang ke perak . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . .
he ! he ! :) he !

ya allah,
sesungguhnya engkau yang menciptakan kegembiraan . . . .
tapi,
kenapa ciptakan kesedihan . . ?
sekejap jak kau bagi aku kegembiraan . . . . .. .
pastu,
kau datangkan kesedihan sampai aku bawa diri
ke sini . . . . . . . .

sabarlah wahai hati . . .
tak semestinya kau kena
senang dan gembira selalu . . . . .
kau kena sedih dan susah juga . . .
supaya,
kau akan jadi lebih kuat . . . .

insyallah . . .. :)

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)