let it go . . ..

by 19:14 0 comments
aku ingat . . .
SIR YUSNI said :

"farhanah,if she found someone . .then someone was a person you like too . .
what will you do. . .??"

then i say . . .

"if she found someone,then the person that i like too . . . i'll let the person for her . . .
because,she's my friend . . . and i must give the best for my fren . . ."

yup . . .
i must say that . . .
it become reality . . . . . .
dah lama aku sedar . . .
cuma aku masih degil
untuk lepaskan . . . .

dia yang terbaik . . .
dia yang lebih menyayangi . . .
dia yang lebih mengambil berat . . . .
dia yang lebih mengawasi . . .
dia yang sering menyenangkan . . . .

aku bukan yang terbaik . . .
aku tidak layak menyayangi . . .
aku kurang perhatian . . .
aku tidak ada untuknya . . . .
aku yang sering menyakitkan . . . .

so,apa yang pernah aku luahkan . . .
akhirnya jadi kenyataan . . .

pergilah . . .
temui kegembiraan . . . .
kejarlah impian tanpa sebarang gangguan . . . .
maafkan atas segala perbuatan . . . .
aku,kau dan dia . . . .
hanya dia yang layak . . .

untuk 'aku'
doakan dia dalam apa cara pun . . .
insyallah . ..
all is well . . .

-susun silang kata-

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)