Throwback Labuan #kursus data simpeni

by 15:01 0 comments
Hola !
ok . . let's throwback . . 
hari tu aku p labuan . .

25 - 27/5/2015
isnin - rabu . . 
well . . 
gila kau x excited . . 
last aku datang labuan masa aku kecik2 . . 
masa tu 
stokin pun masih pakai salah2 . .
seluar pun pakai seluar santung . . 
waakaka !

masa sebelum pegi tu,
aku mang expect lebih labuan ni ..
since dia adalah wilayah,
aku expect dia macam KL . . .
so,bila sampai tu , 
aku rasa macam rahang aku jatuh . . .
gigi aku gugur !
inikah labuan??
omaigadddd
i prefer lahad datu than u labuan . . 

kecik ja labuan sebenarnya . . 
first day masa sampai tu,
ustaz masdaud yang amik aku di pelabuhan or whatever la dorang pnggl tmpt tu...
menurut ustaz masdaud..
aku ni dia dukung2 jak dulu kecik2  . . .
kira aku besa ngan dia la sefamily wktu aku kecik dlu . . 
tapi aku x ingat!
ok ! noob kan . . 
tapi aku lupa tanya ustz tu,ada dia llaki brapa umur . . 
hahahaha

pic first smpai labuan

ok . . 
aku nampak bangunan tinggi . . 
tp believe me . . 
cuma itu ja yang tnggi..hahahaha
so kami stay di Beta services Apartment . .
3 bilik
dan
duduk 13 orang . . 
sadis gila . . 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

ini ja aku dapat rakam dari apartment tu  .hmmm

sebenarnya kalau aku tak join kursus ni pun tak apa . . 
sebab ustaz syukur sdh bg briefing awal ngan aku . . 
kira'y datang labuan pun p bercuti ja la . . 
aku dah set mind aku . . 
coklat !
i didn't really like chocolate . . 
i prefer coffee . . 
tapi 
family aku suka chocolate  . 

masuk ja kedai coklat tu,
apa lagi . . . 
rambang mata laa . . 
sikit bukak tudung tu . . .
hahaha . . .
aku berjaya habiskan rm250 untuk coklat ja . 
*sigh !
rm250 ak blh tahan sebulan . . 
tak pa la. .
bukan selalu . . 

so kami habis prog on weds . . 
trus direct labuan - kk - tawau
sebab
kejar meeting d tawau lagi pagi khamis tu . . .
jadi gigihkan juga la bawa kereta malam2 ikut jalan belakang . . .
jalan belakang ni menghubungkan keningau ke tawau . . 
di jadikan cerita,
nasib kami juga kali  . .
kena kejar olh penyamun . . 
sudahlah kami smua perempuan . . 
apa lagi .  
pecut terus..
ndak sudah menoleh2 ke belakang . .
smpai kalabakan,trus masuk park dkat masjid  . 
sbb mau pastikan yang dorang x ikut sudah . . 
fuhhh! 
gila . . .jantung aku macam tercabut sudah . . 
sepanjang jalan aku fikir umi n abah,,,
aku fikir amalan tak cukup lagi   . . . 
tapi,
alhamdulillah semua ok . 
sampai umah terus susun coklat dalam fridge


seeeee ????? hahaha !
bye

-susunsilangkata-

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)