entry sunyi sebenarnya

by 17:43 0 comments
Bismillahirahmanirahim..
agak lama tidak ku update kan 
kisah di sini kan..
minta maaf  :(
sebab life gets more busy..
busy kejar dunia..
tetapi juga terkejar-kejar akhirat agar selari segalanya..
allahuakhbar..

bermula di ujung febuari,
aku menerima tanggungjawab baru . .
sebab tu life sangat2 terkekang..
ak lupa bila kali terakhir aku hang out dgn
kawan2 aku smbil ketawa dan mengutuk2 
macam kami ja yg sempurna di dunia ini . . 
how i miss my old time . .
:(

banyak yg sudah aku rancang . . 
ingin ke sana . .
ingin ke situ . .
tapi kerana kekangan berkerja,
semua tak jadi . .
tapi,
aku yakin..
allah tak bagi lagi aku p mana2..
sebab tu aku masih duduk menghadap benda segi empat ni sampai sekarang.

weekdays
office . .
weekends
kuliah . .
kau dapat bygkan tak hidup aku macamana??
hehehe
aku meredah perjalanan 535KM dri office aku 
untuk menimba sedikit ilmu setiap minggu..
kau ada??
ngee ~
sebab masa lalu ku begitu teruk
dan aku putuskan tidak akan berlalu lagi seperti itu . .
jadi aku kuatkan segala tekad,nekad,tenaga
hanya untuk menghabiskan apa yg sudah aku mulakan

kuliah ku berbaki 1 kali ja lagi..
huh !
tak terasa mau masuk sem 5 sudah..
laju gila masa tinggalkan aku
sebelum raya final exam . .
lepas raya please !
aku mau p THAILAND . . 
hatyai atau krabi aku tak kisah mana2 . .
asalkan aku lari kejap dari dunia gila ni..

why THAILAND?
sebab kat sana ada sentimental value tersendiri..
heheheh...
kerana bekas penakluk hati juga berada di sana
ceh !
*muntah hijau jap



kau TAK normal bila kau tak ada perasaan 
bila tgk gambar kat atas ni !
kau gila !
kau bayangkan kau terapung atas laut biru tu . .
aku ni jenis yang takut laut !
tapi laut cetek mcmtu aku sukaaaa
hahaha..
moga diperkenankan hendaknya kemahuan beta wahai tuhan :)

-susunsilangkata-

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)