hari yang memenatkan.

by 18:36 0 comments
adui..peningnya....penat nya hari ney............

aku pun x taw pa yang aku penatkan..mungkin sebab exam tadi...tadi EST ngan PQS..start jam 7 pg..adakah patut lagi 1 minit jak nak masuk..guru disiplin bley p wat perhimpunan..aduyai...cikgu tu nama dya..ustazah mahsuri.dia dah 3 bulan cuti..td bru datang trus wat perhimpunan..sapa x sakit atiey wo..!!hal yang sama gak di cakap..pasal baju..disiplin n whatever lagi lha..aku dah bosan dengar benda yang sama..agak lam gak td kmi perhimpunan..dan......akibatnya..ustazah2 len terpaksa atur masa supaya dua2x paper supaya cukup msa..nasib dapat wo...PQS td,senang lha gak..esk MATHS wo..dhlah aku slalu fail maths....dulu aku lha champion maths kat sekolah rendah...huhuhuh.....eh.,semalam aku dapat sms dri seorang kawan yang lma aku x ketahui khabarnya..mungkin atiey aku dah terbuka untuk berkawan semula ngan dia..pas sms smalam..aku ingat jak dia..mungkin sbab kami pernah berjanji untuk jadi kawan selamanya..janji harus di tepati....aku sayng semua kawan2 aku..x kira dia waras atau x...nikmah nama dia..kwan baik ku suatu ketika dulu..mungkin bnyak janji yang kmi wat bersama kan..janji persahabatn yang aku lebih hargai..dari janji dalam percintaan.......esok bufday rafika...dya tu dha len macam ngan aku skunk..mungkin dah bosan kawan ngan aku..x pa lha..aku boleh trima..k.lah....aku nak study jap....t aku post g...bye..

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)