program kat dewan masyarakat tawau.

by 16:09 0 comments
ari ney ada program kat dewan masyarakat tawau bha..program untuk macamana nak daftar u,ipta,biasiswa,ppta n something like that lha..firstly,aku memang semangat maw p..tapi,pikok tak p..so aku pun x lha p....semua form 5 kat daerah tawau ney diwajibkan ikut taw....bayangkan lha betapa sesaknya tu..owh!lupa plak..kemarin bufday rafika taw...hepy bufday rafika.... iya..aku harap aku owang first lha yang wish..he!he!he!...jgn berharap kan..tadi dia tfon aku...ada lbih kurang sejam lha kmi btpn...hehehe.............dia balik2 swuh aku nyanyi..tapi x tnyanyi g..hehe...k. lha..t mlam aku smbung yar...bubye..

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)