spm!!!

by 21:46 0 comments
Assalamualiakum......hye,lama x post kat sni..buzy lha...spm...seram....moe toe pa subjek yang dha aku ambil?ok..aku cita skit ar....

1ST day(18/11/2009):subjek ari tue BM1&BM2&SEJ...x kar aku takut tu...gila.!!subjek penting tu.......tapi,hepy gak aku cuze bm bley jwab..tem sejarah x pyh ckap..bab2x gni aku memang dha sediakan senapang,bazoka meriam n sewaktu dgannya..sebab tem2x gni lha kes2x tembak menembak berlaku...he!he!he!

2ND day(19/11/2009):subjek aritu BI1&BI2&SEJ...fuhh!!!moe mati aku jawab sejarah...bukan g sejarah malaysia aku tulis..ngan sejarah hidupku skali aku isi..ha!ha!ha!tp,memang susah genk!moe nangis aku...nsib aku ney solehah..ha!ha!ha!

3RD day(19/11/2009):subjek yang aku rasa x perlu kan banyak blajar...EST..ntahlah..aku rasa senang..tapi,kawan2x aku semua cakap susah...c rafika g tu..untung..dowg x ambl subjek ney...jadi dowg cuti...

4RD day(22/11/2009):subjek yang aku x penah pass....MATHS...giler koe...susah tu subjek...aku teror loe 1+1 jak...aku pown pa lg..cam besa lha...x jawab....huhuhuhu...konpom gagal....c rafika tu A maths.....kalah aku...huhuhuhuh

5TH day(2/12/2009):subjek ari ney apa?SAINS........bley jwab gak......senang skit lha...RAFIKA?aku x toe plak.....cuze jarang sms dha..NAPA?sebab aku wat dya marah...moe toe citanya?t kat next post ar...bye....

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)