sinetron yang wat aku geram sangat!!!!

by 22:10 0 comments
FAIZ&FAIZAH.......best citanya............cute sangat budak tu!!!!!!mak aku pown geram...cite dya pown memang best....n owang yang kenalkan sinetron ney kat aku........jeng!jeng!jeng!.............RAFIKA....ayo..dya jak yang aku slalu sbut kan..??biar lha...mulutku..blog ku...suka2x ku moe sbut....he!he!he!....moe tgok muka faizah?


cute?????cam...........................................................he!he!he!ada g...........









bha...tu jak gmbar dya...k.....jgn lebih2x....aku punya k....jgn kcau....ney sapa?????ha!ha!ha!ha!biar aku jak yg toe sapa dya ar.....yg len jgn toe!!he!he!he!


Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)