1 PERKATAAN YANG MENYADARKAN AKU

by 14:47 0 comments



BOSAN....adui..banyak bley kita wat ngan perkataan ney kan?cntohnya:

-bosan bercinta
-bosan makan
-bosan mandi
-bosan berak

and macam2 g....ari ney aku pelajari BOSAN BERKAWAN...adui..ntah lha..bila aku dapat perkataan ney td dri seorang yang aku percaya boleh hilangkan bosan ku..sedih gak..automatik ney mata moe mengeluarkan airnya..kuar skit lha..setengah titik gitu..huhu..erm..ntah lha..aku try moe hilangkan bosannya,tp,tmbh bsan g dya kat aku...x pa lha..mungkin sebab muak berkawan n x tahan dha ngan perangai ku..trima jak lha..bak kata malin "atiey manusia bley berubah"..btul kan?x pa lha..aku kna blajar tima kesalahan diri sendiri...pa yg aku perlu wat pasney?ntah lha.....ssah nak cakap....mungkin allah takdirkan ney saat aku berpisah ngan dya..thun lalu kmi cntct blik tem2 mcm ney lha..ujung2 thun..adui..sedih gak....ermmmmmmmm....stiap pertemuan ada perpisahn...aku cuma bley doakn dya jak dri jauh n melalui atiey kan..aku doakan lha dya supaya berjaya dalam hidupnya..bahagia dunia dan akhirat....selamat melangkah ke dunia baru..dunia dewasa..dunia kematangan..k.lha..lyan sedih dulu...assalamualaikum...bye...

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)