RINDU ZAMAN PERSEKOLAHAN

by 12:19 0 comments









BISMILLAHIRAHMANIRAHIM...................

YA allah,ya rahman,ya rahim,ya azim,
ampunilah dosa2 kmi,ibu bapa kami,guru-guru kami,saudara saudari kami,muslimin muslimat seluruhnya.Engkaulah yang maha pengampun..

ya allah ya tuhan kami,
sesungguhnya engkau mengetahui bahawa jiwa2 ini berkumpul kerana mengasihimu,bertemu untuk memenuhi perintah mu,bersatu memikul beban dakwah mu,maka eratkan lah ikatannya kekalkan lha kemesraan antara jiwa2 kami,penuhkan lha jiwa kami dengan limpahan iman dan keindahan tawakkal kpadamu,suburkan lha jiwa2 kami dengan perasaan cinta padamu ya allah.

ya allah ya tuhan kami yang maha pengasih lagi maha pengampun,
berikanlah kami kasih sayang dan pertingkatkanlah rasa cinta dan keimanan kpadamu ya allah ya tuhan kami,janganlah kau wujudkan tembok penghalang kami dan jaganlah engkau jadikan dalam atiey kami perasaan hasad dengki dan dendam sesama kami amnya dan muslimin muslimat khasnya.

ya allah ya tuhan kami
hambamu yang kerdil ini ingin memohon keampunan dan kesihatan yang baik bagi rakan2 kami yang meninggalkan sekolah ini.Padamu ya allah agar jangan jadikan pertemuan ini pertemuan yang terakhir bg kami.Pertemukanlah kami di suatu tmpat dan di suatu masa di mana ketika itu kami telah berjaya mencapai cita2 kami.

aku berlindung kepada allah yang maha agung,pada wajahnya yang mulia dan kekuasan yang qadim.Lindungilah kami daripada segala syaitan yang terkutuk dan dngan nama allah semoga selawat dan salam tercurah kepada rasul allah s.a.w. Ya allah bukakanlah pintu2 rahmatmu kepada kami,bukakanlah pintu2 keampunan-mu kpada kami,jika engkau mentakdirkan kematian kepada kami,maka matikanlah pemilik atiey2 ini sebagai para syuhada dalam perjuangan agama mu ya allah.

dan berkat "laillahaillallah muhammad rasullullah"maka ampunkanlah kami sepertimana engkau ampunkan ayah kami nabi adam suatu ketika dahulu.....

"rabbana atina fidunia hasanah wafilakhirati hasanah waqina azabannar..."

-amin ya rabbal alamin-

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)