minggu yang agak sunyi

by 20:33 0 comments
napa aku sunyi?huhuhu...ntahlah..aku pown x pasti...yang aku tau ksunyian ney datang bila rafika balik dah p kunak...huuuuhu....sunyi aku terus....x da owang teman aku tido...kesunyian ney bukan jak jadi pada aku..tapi,kat adik-adik aku n kazen ku sekali...hahahahahah...ntah lha npa dowg bley 1 kpala ngan c rafika..rafika pun rndu kat umah aku...hahahah....kat sni aku dera dia...aku swuh masak...cuci pnggan(dya wat sendiri lha)..part pling best,bla dya cakap nak makan mangga.hahahha...kami apalagi swuh dya jolok sendiri...cian,budak besa duk kat laut..msti lha gabra pnjat-memanjat..pastu,dya terjatuh lagi kat kebun aku..hahahhaha...kami pun apalagi,memang kuar kan ketawa yang akan d'ingat smpai mati lha..cian dya..tp,berkat usaha dya,akhirnya dia dapat lha jatuhkan 1 biji mangga masak...manis..sedap...pastu..lampu bilik aku plak x hidup..rafika ney memang jenis manusia yang takut akan kegelapan..tapi,wrna hitam n t-shirt hitam dya suka...oleh sebab dya ney memng pakar dalam bab wayar,lampu,ppaku ney...dya lha yang baiki lampu aku dan akhirnya kami di terangi lagi oleh cahaya keimanan..huhuari ahad tu..kami bawa dya jalan2...besalha..dya jarang dapat jalan,peniaga berjaya kan...ekonomi....hehehhe...kmi bawa dya p makn ABC,murtabak..sedap.....pastu lepak kat highway...best..angin kuat smpai boleh terbangkan aku..hjahahahahahahahahahahahahahah..........kami balik mau dkat maghrib,balik tu mandi,rehat jap,solat,pastu jalan g...heheheh...dya takut2 gak tu cuze loe bapaknya tau dya jalan malam...hancur dya...hahaha..tp,x pa sekali sekala kan...bukan selalu..huhu...kat sini aku ajar dya men carrom..tp,aku rasa carrom memng x sesuai utk dya.hahah...then men saidina plak....lagi truk..hutang RM5ooo..huhu..peniaga berjaya kan..ekonomi...akhirnya aku jumpa permainan sesuai utk dya...CONGKAK....dui...1st men kalah trus..tapi,semangat kuat bnyak kali men biarpun ada kantoi skit..dya lah jd ratu CONGKAK abad ini...hehe..adui......sakit lak prut aku...aku chow dlu ar..t aku post g...gambar ada bnyak..tp,aku moe berak dulu...bye....

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)