Renungan seorang insan

by 21:44 0 comments
hai.........ari ney aku p skola...setelah aku rasa aku dah sihat..aku pun p lha skola td...smua owg terkejut tgk aku datang...heheeheh....td,budak2 pmr.....dalam diam2 aku duk kat makmal ngan ustaz zack,ada seorang insan yang begitu tekun memerhati aku dari luar makmal...mungkin teruja kerana melihat aku datang ke sekolah...sudah lma gak kmi x jumpa....tem aku naik tangga,kbetulan dia ada di situ..dia memerhati kan aku...aku x taw nak wat pa..nak senyum..dah aku senyum...dia pun macam ada sesuatu dia nak luahkan...tem tu..aku bdbar taw..dia pun sama..aku rasa lha...hehe..tp,aku x pduli dha tem itu..aku xcited giler cuze leha ada kat situ...bestfren datang..sapa x hepy..hehe..pasney aku akan jarang on9..aku nak spm..t aku isi g ar..bubye...

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)