by 18:06 0 comments
6.09 ptg

assalamualaikum.....hye...aku bru gak wujudkian blog ney..tu pun atas bantuan kawan...tanks 4 mujahid!!....hehe..dlam blog ney aku akn isi kan lha dengan perkara2 yang berlaku dalam hidup aku....aku dulu sekolah kat sk muhibbahraya...dlam darjah 2 gitu..aku kna pndah sekolah ke sk perdana.....kat situ,semua budak tman semarak tau....UPSR aku bgus....so first aku msuk kat smk kuhara...best school kat tawau ney...skola impian aku..pastu ummi ngan abah aku x suka aku skola smk..dalam diam dowg telah daftarkan aku kat sekolah berasrama n skola agama..masa tu aku bru balik dri skola..aku msuk jak dalam umah...semua owang kat umah senyum n ckap tahniah...aku pun terkejut lha..bufday aku lma g...tp,dowg hepy jak...upanya aku di terima masuk kat sekolah asrama tu.......aku pun apalg....sedih giler lar....aku trus lari msuk blik n nangis...huhuhuhu....tp,aku terpaksa gak p....huhuhuh.....nma skolah tu SEKOLAH MENENGAH UGAMA ISLAM KUNAK(SMUIK)....dhlah jauh beribu batu....kat sna..aku pnya hobi ialah nangis...aku rndu family lha...1st tem pisah...huhuhu..sakit pun slalu....tp,lma2 best plak....tem aku form2,ummi aku pjuk aku supaya pndah sekolah...risau cuze kesihatan aku...akhirnya aku rela kan lha diri ni pndah p SMIT...ok.lah..aku nak sembahyang..bubye..

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)