penat..pening..hepy..gylak...

by 14:10 0 comments
wahaha...awal2 pg lg aku dah bgun...tersangat lha pening kepala aku skunk..pg2 aku bangun cze aku ada mesyuarat kat smit..mesyuarat alumni bersama ex student smit..program ney akan dijalankn pada hari jumat smpai ahad..kami lha ajk2'y..agak riuh n meriah gak lha spanjang sesi mesyuarat td..ada yg setuju..ada yg x..macam2 ada...pas hbs mesyuarat dan kata putus pn tlah diambl..kami pn pulang lha,...kami p bandar g cze c dayang kata dya lapar..so,apa lg..lepak kat ABC...lamanya x lepak gini..huhu...best sgt...share2 cita tem kami smua tinggal kat tempat org..hahha...aku pn penat dha mau cita apa2.kamu tguk jak lha gmbar2 ney yar...



hahah...agak pening kat situ..~




blur yg tersangat...




khusyuk kunu...hahhaha




pening tahap gylak2..hahah




ajk2 yg bertugas....




bajet~bajet~bajet~




blur~!





org mesyuarat..dya pn meeting ngan fb..ahhahah


nice kn kak nora ney..???




candid lover~!



me n dobah..hahaxx



jam aku tu wrna purple k..match ngan bju..bkan pink k..






buku yg sangat penting bg aku..bnyak hutang owg dlam ney..ahhaha





































love candid...



candid....hahahah

manis tol muka kak nora ney...huu




maka berakhir lah mesyuarat kami..then,makan time~!hahaha

hahah...khusyuk dowg makan..lapar..haha


khusyuk c afiq ngan abc kelapa'y..hahah



xda abc kat mesir..tu lha mngayas btol c yasir....


syok dengar cita yasir kat mesir....


c afiq pn keseronokan cita tem dya kat johor..hahah




sdap....

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)