fy...i need u rite now.... :((

by 21:53 0 comments
fy,mlam ney kn..len btol prasaan aku..actually dri smalam g..x tau lha napa fy..seriously!i need u right now...cuma kau ney aku blh share pkara ney..erm...aku x mau pkara lama berulang lg fy...x mau dha..kawan makan kawan kah aku ney fy??maybe aku blh di kategorikan begitu kan??adui....5 minit yg lalu..aku rasa mcam hati aku di siram oleh cecair kesedihan..huh~!aku benci setiap kali perasaan sebegitu muncul..menyiksa jiwa ku n hati ku...mesti aku gitu kan fy?menumpang kasih syg owg len..ya lha..aku kan jahat...orang2 yg hadir dlam hidup aku pn sekejap datang dan pergi..kadang2 bila ia datang..aku rasa mcam gylak jak..bila ia pergi,lg rasa gylak upanya..hahahaha.....wah~!napa lha manusia di berikan hati kalau perasaan dalam hati tu sering diubah2?x bule ka berikan sesuatu ketetapan??oh tuhan..~!napa gini,bila aku start mengenali dunia ney..kau dha bg aku mcm2 dugaan,cabaran,kasih syg,kesedihan dan kebencian..erm..atiey aku ney akan slalu brubah mengikut terletaknya aku berpijak di mna kah?tp,ksh syg aku x pernah berubah sedikit pn..sebab bg aku,sekali org tu aku syg..selamanya aku syg n kenang..x kisah lha dya ingat aku atau x..knal aku lg atau x...aku ttap syg n kenang kat dya..sebab aku berterima kasih sgat cuze dya pernah wat aku hepy dn rasa disayangi....andai jak aku bule katakan di sini...aku nak berterima kasih kat kamu smua...yg baru datang atau pn yg telah pergi..dan gak untuk yg telah kembali.......noktah!

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)