erm,..datangnya pemikiran sebegitu g...

by 23:48 0 comments
huh~!what can i say...juz bule explain melalui lagu ney lha...

"tiada yg salah....
hanya aku mausia bodoh...
yang biarkan semua ini mempermainkanku
berulang-ulang kali....."

erm...kena btol situasi aku ngan lagu ney kn??aku terus2 jadi bodoh n di permainkan..huh~!

"takkan aku kenal lagi
tulus cinta yang kau beri
pergilah cintaku
lupakan dirinya"


"takkan aku ingat lagi
sakit hati yang kau beri
pergilah cintaku
biarkan berlalu................."

erm juz let it go...itu jak yg aku slalu cakap tuk pujuk hati aku...tp aku still x tetap pendirian....when i said.........

"i must forget her/him..must!jgn bhubung g..jgn pduli bla dya try utk hubungi aku...."

itu kata hati aku..yg cuma bertahan sampai her/him tu hubungi aku lg..bla dha dihubungi,pendirian aku akan serta merta berubah!argh..!!!!!!help me to find the way..!

"lari,lari,aku...
lari tinggalkan..
tinggalkan semua ini...
untuk mencari..
untuk mencari...
ketenangan...
aku pergi tinggalkan...
tinggalkan semua ini...
ku pergi...
kini ku pergi...
tinggalkan mu....."

this is what i feel everytime!!all in one!


Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)