today is monday.....

by 21:05 0 comments
huargh~!!!!!hye dear blog..luv u muchy2...skunk ney aku sakit perut gylak babi lha...koe toe ka,tengahari tadi aku brabis dah telan aiskrim..pas makan aiskrim,aku p telan kerabu pakis..sedap..~!buatan makcik rohana yg tersayang..tanxx mak cik rohana 4 the kerabu..~!so delicious!hahah...now,i'm having a choclate sundae..yummy~!sedap sangat..sampai jilat sudu..but my mum said..

ummi :mcmana lha kakak moe diet lau gni..

aku :alah...makan ice cream jak..bukan mkan nasi..

ummi :sama jak tu..!

tu lha yg ummi selalu cakap..erm~aku mkan ice cream jak..sikit jak..bukan bnyak..1 tuppaware jak..hahahah.....


yummy~!!!!!die!must try~!

sambung cita aku lagi...ari ney aku p tabung haji..moe simpan duit..lama x menyimpan..heheh....habis jak aku ksi masuk duit..ummi aku check buku bank tu..then dya cakap,tinggi dividen yg aku dapat...erm..aku sebenarnya x lha expert sangat sal akaun2 ney...RM9.96 dividen aku dapat..tinggi kah tu??erm...tanxx 4 tabung haji..


tanxx tabung haji...

heeheh..t aku moe p haji..aku rujuk ngan kamu jak yar..hahahaha.....g pown aku kna rajin tabung dha...sebab aku ada satu matlamat~!!aku nak beli camera nikon D3100..ahahh..kerana kegilaan ku pda camera n fotografi,x salah lha loe aku ada keinginan moe ada camera tu..heehh...dulu tem skola rendah,aku ada 1 camera gitu..bapak angkat aku bagi tem dya study kat mesir..tp,aku ney palui sikit..aku p plak bg kat jiran aku..hahahah...sot...sot....


apa lagi aku nak cita yar..erm,pulg dri tadika td..aku p umah makcik rohana...aku bwa lha gak anak2 jiran sebelah umah ney,..sekali sekala bawa dowg p tgk monyet..ehheh..dowg pa lg..lompat2 kegembiraan sampai aku x toe moe beza monyet ngan durang..ahhahaha...now aku tgh mnghadap kau ney wahai blog tercinta n gak fb tersayang..haha..aku ngadap kamu ney ngan gaya aku yg amat terlampau..dengan speck mata RAY.BAN n kain bali yg aku lilit kat leher with snowcap..hahaha...mcm kat london plak tu aku rasa..padahal kat umah jak..



tp,tawau hujan gylak wo..ari2 g tu...erm...wat cn i say...rahmat tuhan..ALHAMDULILLAH.....
bha..k.lah...oya sblum tu..aku happy sgat cuze dapat jumpa ngan 2 org ney...miz u muchy2 dear~!ehheh....

izzul & amy amyra maisara..
muka izzul mcam sinchan kan??heheh..miz u syang....k.lha..aku nak tgk tv g...t aku update g yar..bubye dear blog..muaxxx~!!!

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)