berlalunya hari demi hari.......

by 23:22 0 comments
hye affy's blog..u apa khbar hri ney??sihat ka..??sury lha cuze malam dha bru aku tnya khbar koe kn?alhamdulillah...hari demi hari aku tempuhi hidup aku dengan seadanya aku..haha...alhamdulillah gak makin hari,makin ramai yg menyayangiku...alhamdulillah gak hari makin hari aku dapat berfikir dengan rasional..dan alhamdulillah sbab tuhan bagi aku untuk bernafas lg....pa yg aku nak post kat sni...maybe akn ada berlaku ke confuse'an sikit..wah!bhasa aku tu bha..konpom aku dapat maki dri guru bm aku..erm...hari demi hari aku makin confuse terhadap kau hati...aku makon confuse terhadap kau jiwa..aku makin confuse terhadap kau pemikiranku...aku msh lg berharap akan ada satu ketetapan...napa susah sgat aku nak dapatkn sesuatu ketetapan??tp,bila aku fkir balik...jika terjadi satu ketetapan itu..maybe aku ada lha manusia pling hina n durjana dalam dunia ney kan...huh~!betapa ramai dha atiey,jiwa,prasaan n kasih syg org yg aku sakiti..baru aku sedar betapa ramai'y org yg bgitu syg kat aku...tp,aku perlukan satu ketetapan utk aku kekalkan kasih syg tu..~!argh~!suara2 tu sering merubah pmikiran ku..adui...hati aku jak yg x brubah..tp,pmikiranku lbh mnguasai dri hati ku..aku syg mereka..hati ku syg mereka..pmikiran ku x bsama mereka...pmikiranku begitu senang dipengaruhi..argh~!!betapa aku merindui mereka2...pada mereka yg aku pernah sakiti hati'y..aku mnta maf sgt2,,n aku ingin ckap kat sini aku rindu kan kamu...ramai sangat aku nak sebut..tp,pada yg seorang ney aku tujukan khas..aku rindu sgt2..aku mnta maf sgt2...YUNIE..huhu..aku rndu lha..tp,aku gak tlh sakiti hati'y yg bgitu baik..erm...k'ajaiban aku harapkn berlaku agar rndu ney smpai pada'y.....amin...

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)