tuesday......

by 18:01 0 comments
aduh...koe toe ka?ari ney pakcik aku p kk..so,aku dha tmpah lha cheesecake utk dowg mama kat kk...tp,cheesecake tu lambat siap lah plak..jaln udah pakcik aku..c khairul ney pn satu..xda bg apa2..kn loe ada apa2 aku blh contact..erm..tp aku pn satu hal gak..aku x save num mum dya..huhu..sury lha kerul...next tem yar.....adui..sury ar...erm..ari ney ummi aku gaji!!!!!hahaa...apa lg..berabis aku bjalan ma dya p bandar td..mcam2 gak lha aku beli.hahah...aku pn dapat gaji gak sbnarnya hari ney,tp aku x blanja gna duit aku..aku gna duit ummi aku...ahahahahahah..bijak kn...ya lha..kn entry sblom ney aku dha gtoe aku nak save duit sikit..tu lha aku x blanja guna duit aku td...
erm~!now having a dinner wit mushroom soup n toast..dessert wit apple n chochlate sundae..yummy~!i;m on diet k.hahahahah

so delicious...~!


huargh...pas dinner jak..mata aku dha berat..erm..sia2 diet..hahah...now aku tgh layan lagu2..sambil update koe ney wahai mrs blog yg terhebat d dunia!hahah...ow ya..at da same time,i'm waiting 4 mrs garfield...mna lha toe loe dya nak col ka apa ka..tp,maybe x kali dha..dya besanya dha tido ney..haha..oya,sal cheesecake td,khairul dtang tepat pda waktu..nasib adeq aku cpat hantar kat terminal..alhamdulillah...heehhe..tanxx god..nak cita pa g yar..??oya,pa cita rafika yar..dya sms smalam..tp aku x toe dya lost p mna.herm~hope dya ok jak lha..gudluck 4 u exam fy..miz u muchy2..bha..k.lha..aku nak tgk tv jap..t aku post g yar..bye..muaxxx

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)