antara 2 dunia...

by 02:03 0 comments
hye blog...lama aku tak post something kat kau...kau pun aku tengok berhabuk betol dah...hurm..~!my life was great since kat insaniah ni...hurm~!want to share sikit lah tentang life kat sini..boleh??hee~sekarang ni kami tengah kursus bahasa...ya lah...nak memantapkan lagi bahasa kami ni..bahasa yang digunakan di sini bahasa arab & bahasa inggeris..hurm..actually aku ni not in mood nak story pasal kuliah aku or whatever lah..tapi,kalau nak cerita tentang asrama & kawan2 aku...............hah~!itu aku minat..ha~!ha!ha!

kamu pun tau kan yang dalam rumah aku ni memang berbilang negara..hahaha...ada dari thailand..vietnam..malaysia pun ada gak lah..and single2 lah aku sabah...hahah..erm...dalam rumah aku tu,ada 3 orang budak thailand.Nasib gak lah dorang ney pandai cakap malaysia even aku tak seberapa faham dengan apa yang dorang cakap..AINI,ROKEEYOH & LAILA..sedap2 nama dorang..sesedap magie sedap.~!hahah...first masuk aku mengaku lah juga yang aku memang tak pernah tegur dorang ney...bukan apa..aku sebenarnya tak tau nak cakap apa kat dorang..tem first masuk tu,,.AINI ney kurang sikit b.malaysia dya..so,nak di jadikan cerita..masa hari first tu,tengah aku syok2 sendiri kemas bilik...dak AINI ney datang kat bilik aku..dya tanya aku sesuatu yang memang aku langsung tak faham..haha..punya lah lucu tem tu..ya lha..itu aku boleh jadikan kenangan first time b'cakap ngan orang thailand..haha..aku pun cakap lah aku tak faham ngan apa yang dya cakap..pastu AINI ney pun kuar dari bilik aku..seminggu aku rasa tak pernah tegur dorang ney..aku xtau lah nak cakap apa..nanti aku cakap,dorang tak faham pula...

selepas minggu MSR tu,aku dah start talking2 gak ngan dorang tu..lah...pandai cakap melayu rupa'y mereka2 ini...so,start dari situ lah aku pun ok dengan dorang...terlebih ok lagi..semua gila2 gak rupanya..hahah...antara dorang 3 orang ni,aku rapat ngan LAILA...NURLAILA SAMAEE...aku rapat dengan dia pun lepas kami lepak malam2 ngan MIZA..cerita pasal hantu2..hah~!maybe start situ lah aku rapat ngan dya..selalu main2 dengan dya..cerita2..dia ni agak gilak2 gak lah..hahah...ok..stop~!!!!

skunk time tuk bermonolog....

"huh...jauhnya..jauh sangat2...ini kali kedua aku tersangkut pada kejauhannya...antara dua dunia..huh~!tuhan....sekali lagi kau telah uji hati aku dengan perkara ini...huh..jauh...jauh...jauh sangat2....tak boleh ka kalau tetapkan kami selalu bersama???......"

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)