miss the moment..

by 00:11 0 comments




hye dear blog..what's up??baik ka hari ney?aku still maintain..erm..skunk ney aku tengah dengar alunan saxophone yg dimainkan oleh kenny G..tajuk dya the moment...argh..~!best'y...mendayu2..terkenang pulak semua cerita2 lama...banyak sangat cerita..kadang2 aku fikir maybe aku boleh jadi tukang cerita atau pun seorang penglipur lara..haha..tadi ptg,.aku main badminton wif malin,kerul,pian,afiq,murni n nashrul...best sangat...last dah kami jumpa td..maybe lah...aku akn merindui kamu smua..muah~!ok lah..aku xmau cakap banyak kat sni..t aku post g yar..bye..muah~!

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)