counting a day....

by 23:35 0 comments
hye my dear blog..apa khabar hari nie?sihat jak ka?hope sangat2 kau sihat...if x sihat..makan ubat k..hahah...agak sot lah gak cuze aku suh kau makan ubat..tapi,kalau kau xda..aku mesti gila..kau lah kwan aku tempataku muntahkan segala rasa..hahaha..ok,! tajuk entry aku hari ney sal COUNTING A DAY..erm dah konpom lah kau tau apa yang aku kira kan??tanggal 5 ni aku jalan dah..huhu..tak lama lagi..dan aku sangat gelisah..rindu...seram...takut..risau..entahlah kenapa..gaya aku mang dah mengalahkan orang mau kawin dah..termundar mandir..ya allah~!tenangkan lah aku...

tadi aku chat wif my adeq(ruaidah)...cita2 jak lah..lama xcita2 kan..rindu lah katdya..sangat2 merindui'y..huhu...kalau lah keajaiban tu boleh dibuat...aku nak tem kat airport tu dya ada hantar aku..huhu..tapi,keajaiban tu sukar diramal..hahah...tanxx 4 my adeq cyg...tanxx cuze sudi berkongsi rindu kat kakak td..kakak janji t kakak cuti,kakak masakkan adeq spageti n pizza..ehhe..kakak sayang adeq sangat2..muah~!t.cre m gudluck spm...eheh....

erm...nak cita apa lagi ar??oya,mana hilang'y DYA??sapa DYA?hahaha...DYA tu yang selalu datang dan pergi dalam hidup aku..tapi,aku harap kepergian'y kali ini...biar lah selamanya...aku xsanggup bermain dengan perasaan ini..chee~!ahahah...ok lah..smapai sini saja..insyallah kita jumpa d lain wall k...muah~!bye

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)