morning my lil blog...

by 08:18 0 comments

hye dear blog . . . mowning . . . apa khabar hari ni . . ?ok juga . . ?erm . . . hari ni aku bangun awal . . . abah kejutkan aku awal2 pagi lagi . . . abah cakap . . .

"hari ni kakak kena pegi bank & pejabat KWSP . . . buat akaun baru dan buat KWSP . . ." said abah.

huh~! agak jahil juga aku pasal KWSP ni . . . KWSP(KUMPULAN WANG SIMPANAN PEKERJA) . . . what ~!! PEKERJA . . .!? WOW ~ . . .terasa seperti tua diri ini . . . hahah . .aku dah jadi pekerja ke . . .? macam susah nak percaya . . . ha .ha .ha . mata aku menngantuk gila . . . rasa macam nak tido jak . . . aku mau bila aku bangun , aku ada kat kedah . . . hee~ boleh ka macam tu . . .?hope boleh lah . . . erm . .~aku belum lagi contact kawan2 aku kat tawau ney . . . aritu plan nak jalan sama2 . . . tapi, macam malas aku nak contact dorang . . . jahat~!!hahaha . . . . ok lah . . . i have to go now . . . abah ngan ummi aku dah bising dah tu sebab aku belum siap lagi . . . ok dear blog . . . bubye . . muah~!

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)