huh~! penat....

by 14:03 0 comments

hye dear blog . . . apa khabar . . .? saya baru juga pulang dari urus bank & KWSP . . . penat juga . . . nasib tadi kawan abah yang urus . . . kalau tak , maybe sekarang ni aku masih lagi urus hal2 tu semua . . . erm . . . ~! esok dah kena gerak pegi PUSAT LATIHAN ISLAM LAHAD DATU . . . agak jauh juga lah dari rumah aku . . . sebab,nak pegi sana . . . aku kena melalui 2 daerah lagi . . . lebih kurang 4 jam juga perjalanan tu . . . esok pagi jam 8 . . . aku kena berkumpul kat JABATAN KEMAJUAN ISLAM MALAYSIA (JAKIM) untuk sesi taklimat dan bertolak ke LAHAD DATU . . . aku harap lah perjalanan yang jauh tu tak memenatkan dan membosankan . . . if membosankan , memang aku tanpa ragu2 akan angkat kaki and pulang ke insaniah . . . hahah . . . kawan2 aku semua telefon tadi . . . semua tanya bila aku nak jalan dengan dorang . .. sorry t0 say lah friends . . . tak sempat kita nak pergi enjoy . . . esok,aku dah kursus . . . hari khamis baru habis . . .khamis tu pulak exam . . . so,aku doa2 supaya hari rabu tu aku di izinkan pulang dan aku akan rush terus pegi airport . . .huhuh . . . . . . . . . ya allah~ bantulah aku...amin...... i'm full of hopeness ~!!...please . . . i'm begging you god . . .~!

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)