bubye insaniah...welcome SABAH...

by 03:14 0 comments
hye dear blog..apa khabar??sury lah lama sangat x update kau..bukan apa..aku mang buzy kbelakangan ney..aku kan dah start a new life kat insaniah ney..tapi..................sok,aku pulang SABAH~!yeah.....~!!!!!!i'm heppy...aku nak jumpa ummi aku..abah aku...kawan2 aku yang amat aku sayangi..muah~!sedih??ada lah sikit..sedih cuze aku xtau rupa'y kami ada cuti seminggu pas exam...hahaha..orang pulang kampung..aku pulang p insaniah..ngan sangat2 lah tu kan...hahahah....uhuhhuu....aku pasti akan merindui kawan2 yang ada kat insaniah..terutama sekali ahli umah aku ney..uhuhu......rasa'y x meriah hidup tanpa dorang..n 4 my friend kat parti gerakan sabah...aku pun rindu kamu sangat2..hahaha....ermm..~!mesti saya rindu ngan kawan sya LAILA ney.,...untuk LAILA yang tengah buat kerja english kat bilik aku ney...saya nak ckap...

* belajar baik2...

*goodluck in exam

*you can do it...

*jangan lupa saya...

and the most important thing......i'm gonna miss you LAILA...hahahahah..muahh~!..k.lah..aku nak tido dulu...t aku post g..bubye..muah!..gudnyte

Farhana Amylea

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments:

Post a Comment

Let's chit chat :)